Grand canyon, Antelope canyon en horseshoe bend - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu Grand canyon, Antelope canyon en horseshoe bend - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu

Grand canyon, Antelope canyon en horseshoe bend

Blijf op de hoogte en volg Andre en Miriam

05 Mei 2017 | Verenigde Staten, Page

Gisteren (woensdag) zijn we de hele dag in Grand Canyon NP geweest. De shuttlebus er naar toe vertrok vanaf ons hotel, dus dat was ideaal. Eenmaal aangrekomen in het NP keken we onze ogen uit, wat overweldigend. We hebben er veel gewandeld en kregen er geen genoeg van. Bijgevoede foto's spreken voor zich.
Vanochtend zijn we op tijd vertrokken naar Page, omdat we hier om 11.30 uur hadden gereserveerd voor een excursie door de Antelope Canyon. Dit was ook geweldig om te zien, zie de foto's. Vervolgens naar Horshoe bend gereden. Daar moesten we een eindje lopen om bij de horseshoe te komen en vooral de weg terug was een hele klim, maar het is gelukt.
Nu lekker bijkomen op het balkon met een wijntje/biertje en morgen op naar Moab, het verste punt op onze route.

André en Miriam

• 05 Mei 2017 - 07:47

Jeroen:

In een woord: prachtig!!!!

• 05 Mei 2017 - 07:50

Véronique:

Hoi Andre en Miriam,
    wat leuk om zo mee te kunnen kijken met jullie vakantie. Mooie foto's!
    Nog een prachtige reis gewenst.
    Geniet ervan!

• 05 Mei 2017 - 09:00

Bernie:

Ziet er prachtig uit. Wat een ruimte overal. Mooie foto's.
    Nog heel veel plezier en geniet ervan.

• 05 Mei 2017 - 10:27

Manuela:

Wat een prachtige plaatjes met een enthousiast verhaal!

• 05 Mei 2017 - 10:35

Rebecca:

Toch naar beneden gegaan, Miriam! Prachtige beelden in die kloof! Zet je dat petje ook een keer op naar je werk? Veel plezier nog samen!

• 05 Mei 2017 - 15:45

Hilda:

Nou super geweldig hoor . Mn schoonmoeder kijkt en geniet mee( groetjes van haar) en blijf vooral foto s sturen.