Monument valley, The Needles, Arches NP - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu Monument valley, The Needles, Arches NP - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu

Monument valley, The Needles, Arches NP

Blijf op de hoogte en volg Andre en Miriam

07 Mei 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Even een korte update uit de VS. Vrijdag zijn we van Page naar Moab gereden en hebben we onderweg veel moois gzien. We kwamen door Monument Valley en van daaruit hebbenn we een kort uitstapje gemaakt naar Gooseneck Statepark. Hier maakt de rivier San Juan 3 bochten tussen de rotsen. Daarna hebben we de route weer vervolgd maar hebben (niet volgens planning maar wel de moeite waard) het natuurgebied The Needles bezocht. Later dan gepland in Moab aangekomen maar dat mag de pret niet drukken. Vanmorgen Arches NP bezocht en daarna doorgereisd naar Bryce. Hier zittn we nu in een leuk hotel bij de ingang van Bryce NP waar we 2 nachten blijven. Het programma voor morgen ligt dus vast!

André en Miriam

• 07 Mei 2017 - 08:32

Roswitha :

Het ziet er allemaal erg mooi uit. Het zal er totaal anders zijn maar als ik dit zie moet ik vaak terugdenken aan Zuid Afrika. Heel veel plezier nog en blijf vooral genieten van alles wat jullie beleven en zien.

• 07 Mei 2017 - 15:27

Yvon:

Prachtig, hè. Ook Bryce en Zion zijn zo overweldigend. Zo kunnen wij nog steeds nagenieten met jullie belevenissen.

• 08 Mei 2017 - 07:32

Gabriële:

wat geweldig allemaal. en wat een super mooie foto's. blijf genieten en we zijn benieuwd naar alle verhalen!! xx

• 08 Mei 2017 - 11:45

Diane:

Wat een prachtige foto's! wat een ervaringen doen jullie zo op, geniet er nog heerlijk van!

• 09 Mei 2017 - 08:14

Monique :

Gaaf Miriam, wat een belevenis!
    mooie foto's!