Joshua Tree National Park - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu Joshua Tree National Park - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu

Joshua Tree National Park

Blijf op de hoogte en volg Andre en Miriam

03 Mei 2017 | Verenigde Staten, Tusayan

Maandag zijn we op weg gegaan van LA naar Palm Springs. Het begin van de route was erg druk, maar naarmate we verder bij LA vandaan waren werd het rustiger. Vlak voor Palm Springs hebben we bij een visitors centre informatie gevraagd over (o.a.de route naar) Joshua National Park. Wat was het schrikken toen we uit de auto stapten, bloedheet (38°C)!
Vervolgens naar Joshua Tree NP gereden en daar onze ogen uitgekeken, wat mooi! We hebben een wandeling gemaakt en zijn vervolgens naar enkele bijzondere punten gereden om die te bekijken. Toen we genoeg gezien hadden Zijn we vertrokken naar ons hotel in Palm Springs. In de stad nog wat gegeten om daarna lekker nog wat na te genieten op ons balkon.

Vandaag hadden we een reisdag, we zijn van Palm Springs naar de Grand Canyon gereden. Hier hebben we ook een prima hotel. Morgen gaan we de Grand Canyon bekijken, ook iets waar we ons op verheugen! Tot nu toe een geweldige vakantie!

André en Miriam

• 03 Mei 2017 - 06:51

Hanny:

Prachtige foto's, Grand Canyon is schitterend. Geniet ervan !

• 03 Mei 2017 - 07:50

Jeroen:

Lekker temperatuurtje :-)

zo te zien genieten jullie volop van de prachtige omgeving!

• 03 Mei 2017 - 08:11

Margo:

Wauw, wat mooi!!

• 03 Mei 2017 - 09:17

Roswitha :

Dat ziet er super gaaf uit. En beter weer dan hier. Brrrr

• 03 Mei 2017 - 10:53

Cor En Yvon Bleijenberg:

Heerlijk genieten van de prachtige natuur. Altijd weer indrukwekkend!

• 03 Mei 2017 - 12:10

Paul En Ine:

Prachtig, geniet door de foto's nee met jullie! Veel plezier en geniet ervan.

• 03 Mei 2017 - 13:24

Mariette:

Super gave foto's! Wat een belevenis. Geniet ervan.

• 04 Mei 2017 - 07:20

Gabriëlle:

Geweldig! Overweldigend lijkt mij. Geniet er heerlijk van. Hier is het maar koud en nat, jullie zitten op de perfecte plek :)