Brycecanyon, Zion NP en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu Brycecanyon, Zion NP en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu

Brycecanyon, Zion NP en Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Andre en Miriam

11 Mei 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zondag hebben we Bryce Canyon bezocht. Dit was, net als alle parken die we al hebben bezocht, heel indrukwekkend. Wel was het er behoorlijk koud vanwege de harde wind.
Maandag zijn we doorgereden naar Springdale waar we een hotel hadden tegen Zion NP aan. Dit park was anders de de andere maar zeker niet minder mooi! Je bekeek het park niet van boven af maar liep/reed er door. Het was ook veel groener dan de andere parken en dat was ook wel mooi na al die rotsen (die hier ook wel waren).
Gisteren ging de reis naar Las Vegas. Eerst hebben we onderweg de Hooverdam bezocht, een knap bouwwerk. Daarna richting gokstad en ingecheckt bij hotel Luxor, een zwarte glazen piramide. We zitten op de 15e verdieping van het 30 verdiepingen tellende hotel. Gisteravond en vandaag over de Las Vegasboulevard (= de Strip) gelopen. Wat een glitter en glamour. Je loopt van hotel naar hotel en in elk hotel kom je direct in een megagroot casino, gevolgd door een boulevard met de meest exclusieve winkels. Mooi om te zien maar nu wel genoeg geweest. Vanavond maar eens een gokje wagen en dan morgen via Death Valley naar Bakersfield.

• 11 Mei 2017 - 06:12

Hanny:

Las Vegas is leuk om even te zijn, Death Valley zal heet worden. Geniet ervan, het is erg leuk om dit zo te volgen.

• 11 Mei 2017 - 08:46

Monique Overmaat:

Wat ontzettend mooi allemaal, Heb je nog wat gewonnen?
    Groetjes Monique

• 11 Mei 2017 - 10:45

Helma:

Hoi friend

Wat een mooi reis maken jullie fantastisch.
    Een mooi land en nu in een voorzichzelf sprekende stad.
    Leuk hoor.
    Niet te veel verzoeken of je moet goed winnen

• 11 Mei 2017 - 19:12

Gabriële:

ik wil wedden dat dit maar een paar foto's zijn en dat we er thuis nog veel meer te zien krijgen (hoop ik). Het ziet er echt geweldig uit. ga nog lekker genieten!!!

• 12 Mei 2017 - 14:11

Marita:

Hoi Andre en Mirjam,

Wat een mooie reis maken jullie door dit gedeelte van Amerika, super, mooie foto's, geniet er nog van.

Groetjes Marita