San Fransisco en Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu San Fransisco en Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu

San Fransisco en Monterey

Blijf op de hoogte en volg Andre en Miriam

17 Mei 2017 | Verenigde Staten, Monterey

Eergisteren aangekomen in San Fransisco. Bij het inchecken in het hotel wed ons direct geadviseerd om een kaart te kopen voor de Hop on-hopmoff bus. Echt toeristisch, maar met de auto de grote stad in is ook niet ideaal. Meteen een avondtour erbij geboekt. Bagage naae de kamer en direcht naar de bus voor een rondrit langs de highlights. Toch wel fijn dat je van de nodige achtergrondinformatie wordt voorzien. Uitgestapt op fishermanswarf en daar wat rondgekeken om ons vervolgens te melden voor de avondtour. Deze was erg de moeite waard, alleen was her wel heel koud en waaide het behoorlijk.
De volgende ochtend zijn we met de bus naar de Goldengate bridge gegaan om die wat beter te bekijken. Met een volgende bus weer naar het centrum en toen lopend de rest gedaan. Eerst fishermanswarf beter bekeken, was gezellig daar. Natuurlijk ook de vele zeeleeuwen gezien. Vervolgens een hele klim naar Lombardstreet, om het straatje ge zien waar de auto5 zigzaggend naar beneden moetenomfat het anders te stijl is. Daarna een hele wandelinģ
naar Chinatown, ook een hele beziennswaardigheid.
Vanmorgen vertrokken naar Monterey. Hier eerst de 17 milesdrive gereden (pebblesbeach). Ook hier de nodige zeeleeuwen gespot en andere dieren. Veel mooie natuur met heel veel golfbanen.
We blijven hier 1 nacht waarna we doorreizen naar Pismo Beach. Dit is een echte strandplaats. De volgende dag vertrekken we naar Los Angeles om van daaruit terug te vliegen naar Dusseldorf.
We kunnen terugkijken op een supervakantie en zijn blij dat we deze reis hebben kunnen maken. De tijd is omgevlogen, maar het zal ook wel weer fijn zijn om thuis te te komen. Alle vertrouwde spulletjes en mensen, wel gemist hoor!
Hopen jullie allemaal gauw te zien!

André en Miriam

• 17 Mei 2017 - 06:56

Stefan:

Fantastisch! Ik ben jaloers, zag er allemaal heel gaaf uit! Geniet nog de laatste dagen en tot snel!

• 17 Mei 2017 - 08:12

Monique:

Geweldige, indrukwekkende foto's . Erg leuk om zo te zien.
    Gaat best snel hoor. Fijn dat jullie zo hebben genoten. Tot heel gauw.

• 17 Mei 2017 - 10:14

Nancy:

En weer mooie foto's, geniet nog van de laatste dagen en een goeie terugreis.

• 17 Mei 2017 - 11:32

Yvon:

Fijn dat jullie genoten hebben. Amerika is en blijft (hopelijk) het land van de onbegrensde mogelijkheden en overweldigende natuur en tegenstellingen.
    Voor ons leuk om terug te zien, wat wij 2 maanden geleden zagen.

Goede terugreis en tot gauw!

Cor en Yvon

• 17 Mei 2017 - 17:19

Bernie :

Mirjam en Andre'
    Wat klinkt het allemaal fantastisch wat jullie allemaal zien.
    Echt een reis om nooit te vergeten en waar je altijd mooi op terug kunt kijken.
    Geniet er nog mooi een pas dagen van en alvast een goeie terug reis.
    Gr Bernie

• 17 Mei 2017 - 17:37

Roswitha:

Wat mooi om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Een super mooie reis waar jullie mooi op terug kunnen kijken. Geniet nog van de laatste momenten. Wij wensen jullie een goede terugreis. Tot snel
    Louis en Roswitha

• 17 Mei 2017 - 18:33

Hanny:

Fijn dat jullie zo genoten hebben en ik mee mocht kijken. Nog even genieten en ik wens jullie alvast een goede terugreis. Ben benieuwd naar de verhalen, groetjes Hanny

• 18 Mei 2017 - 23:03

Judith:

Wat een mooie foto's en verhalen weer!! Fijn dst jullie
    genoten hebben! Dat hebben wij ook van de
    mooie foto's.
    We zijn benieuwd naar alle verhalen!
    Goede thuisreis en tot snel!
    Kus <3

Ps. Die foto van het Roedeer.. Like

• 19 Mei 2017 - 11:02

Hilda:

Superbedankt dat we mochten mee genieten dankzij jullie reisverslag en foto s . Een goede terugreis