Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Andre en Miriam

01 Mei 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een lange maar goede reis zijn we aangekomen op het vliegveld van LA waar alle reizigers een zeer uitgebreide security check moesten ondergaan. Dit duuurde erg lang, je ging van de ene rij naar de andere en moest talloze keren je paspoort laten zien. Toen we uiteindelijk het vliegveld mochten verlaten hebben we onze huurauto opgehaald en zijn vervolgens direct naar het hotel gereden. Hier hebben we wat gegeten en zijn na een dag van meer dan 25 uur wakker vermoeid het bed in gedoken.
Na een goede nachtrust zijn we vanmorgen naar Hollywood vertrokken. Dit was leuk om te zien, de walk of fame en alle plaatsen waar de beroemdheden komen, maar niet het uiteindelijke doel van onze vakantie. 'S middags hebben we een Hollywoodtour gemaakt met een busje en zijn o.a. in Beverly Hills geweest. We weten nu waar de Beckhams wonen en Beyonce en Britney Spears. Leuk om te zien, maar dit was voorlopig genoeg 'grote stad'. Daarna nog naar het strand van Santa Monica geweest, dat was echt een verademing.
We verheugen ons erop morgen het eerste NP te bezoeken (Joshua Tree).
Het volgende verslag met foto's zullen we jullie daar van laten meegenieten. Tot dan

André en Miriam

• 01 Mei 2017 - 07:41

Gabriëlle:

lieve buurtjes,
    fijn dat jullie goed zijn over gekomen. fijn genieten en we kijken uit naar jullie mooie foto's en verhalen, xx

• 01 Mei 2017 - 13:41

Mieke:

Hoi Andre en Miriam,
    Fijn dat jullie goed zijn over gekomen. Zie uit naar het verdere verslag en fotos wat ongetwijfeld een feest van herkenning zal worden. Veel plezier en geniet vooral van al het bijzondere dat jullie nog gaan Sien.

Hartelijke groet,
    Mieke

• 01 Mei 2017 - 13:51

Hilda :

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en al van de eerste indrukken hebben genoten.
    Nog heel veel mooie fijne dagen tegemoet en kijk uit naar de volgende foto,s .
    xx Hilda

• 01 Mei 2017 - 17:41

Rebecca:

Hallo samen!
    Wat fijn dat jullie er zijn! Ik kan me voorstellen dat jullie uitkijken naar de parken, maar Hollywood en Beverly Hills was toch ook wel indrukwekkend denk ik? Het blijkt dat je naam met een B beginnen moet om in Beverly Hills te mogen wonen? ;) Ik mis de selfie nog van André en Britney bij de foto's, ik begrijp dat jullie die liever privé houden... Veel plezier en geniet nog!
    Rebecca

• 02 Mei 2017 - 08:57

Monique:

Hallo daar!

Wat geweldig dat jullie er al zijn! leuke foto's !
    wel genieten hoor! Nog veel reisplezier.
    Monique