Vakantie! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Andre en Miriam Leus - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Andre en Miriam

26 April 2017 | Nederland, Almelo

Onze vakantie is begonnen, nog een paar dagen en dan vertrekken we naar Amerika. De afgelopen periode hebben we ons proberen in te lezen in alles wat we willen gaan zien tijdens onze vakantie, het is nu al overweldigend.
Zaterdag vertrekken we in alle vroegte naar Dusseldorf om van daaruit met een vlucht van 11.45 uur (pfff, hoop dat we een tijdje kunnen slapen) naar Los Angeles te vliegen, waar we de auto ophalen en naar ons eerste hotel gaan. Als het meezit, zullen we van daaruit het eerstvolgende verslag schrijven. Tot dan!

André en Miriam

• 26 April 2017 - 22:13

Mariette:

Mirjam en Andre heel veel plezier gewenst!
    Liefs Roy en Mariëtte

• 27 April 2017 - 06:33

Louis En Roswitha :

Heel veel plezier samen. Goede reis en geniet ervan.

• 27 April 2017 - 09:56

Bernie En Margo:

Heel veel plezier. Geniet en kom met een koffer vol verhalen en herinneringen terug.

Ben benieuwd naar je reisverslagen!

• 27 April 2017 - 10:50

Bertrand:

Goede reis en fijne tijd samen. Geniet ervan. Amerika is BIG.

• 27 April 2017 - 16:32

Cor En Yvon:

Heel veel plezier en geniet er net zo van als wij hebben gedaan! We zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen.

• 28 April 2017 - 16:45

Hanny Hendriks:

Goede vlucht, heel veel plezier en vooral van genieten. Hoop veel herkenbare plekken te zien. Liefs Hanny

• 02 Mei 2017 - 08:53

Monique Overmaat:

Wat spannend allemaal, maar lijkt me heel gaaf! Veel plezier
    Groetjes Monique